Pepp-brev

Titta vad som damp ner i min brevlåda igår? Ett litet kort med en åsna på från en fin vän. Jag blev jätteglad! Tänk vad ett litet kort med en hälsning på kan göra? Vi borde verkligen skicka mer post, det blir så personligt på något sätt. Så mycket roligare än typ ett mejl. Som en liten parentes drack jag dessutom Oatlys chokladdryck. Himmel vad god den är! 
 
Så igår var en riktigt bra dag, mycket fika och mycket skratt. Men också lite vemod när man vet att treorna kommer sluta och att det är en massa kurser som man aldrig mer kommer läsa. Men samtidigt började den där bubblande känslan av sommar att infinna sig och den välkomnar jag. Tusen gånger om. Slitet blir mödan värd då på något sätt. Och tänk, nästa år är det min tur. Nästa år är det jag som tar studenten. 
 
Sommarkramar!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Oslofru:

Nejmen så sött :)

Svar: Ja visst var det!! :D
Klara