Små lätta moln

Jag har sett en sol idag, blev nästan lite starstrucked. Som om inte det vore nog så hade himlen samma färg som min blå jacka. Jag har sluppit att ha Lovikka-vantar idag alltså, fick ha det innan i veckan. Helt sjukt.  Dessutom är jag färdig med sista uppgiften i skolan. Alltså det går inte att beskriva vilken sjuklig lättnad det är ... Så jag antar att det är nu sommaren kan börja? Jag är redo. Mer än redo.
 
Visst att jag ska jobba till största delen, men jag ska ju hitta på lite roliga grejer för de pengarna. En resa eller två är det väl som jag runderar på. Så det är en sporre. Men jag har inget emot att jobba heller, det ska bli kul att göra något helt annat än skola för en gångs skull.
 
Men just nu är jag mest taggad på att sova faktiskt, godnatt!
 
Publicerat i Allmänt