Tv-shows right now

*jag och en av mina ständiga kompanjoner när det vankas serier*  
Sooo whats up guys?? Jag har väl sedan jag fick min egen dator i början av ettan kollat på hur många serier som helst typ. Det har blivit lite av en vana att avverka cirkus ett avsnitt per dag av någon serie. Och resten av dygnets 23 timmar blir ju till att fangirla sönder en karaktär eller analysera sönder dramaturgin typ. Härligt!
 
Har jag inget bättre för mig? Näe, mitt i allt pluggande blir det ett sätt att koppla av ... det och att gå ut till djuren, gå en promenad, gå på bio, umgås med kompisar och dricka te står högst upp på min "vad-jag-helst-gör-i-hela-världen-lista". Om jag nu hade haft en sådan vill säga, hahah ;)
 
  • The walking dead; väntar på säsongsavslutningen av season 5 (OMGOMGOMG) 
  • Vikings; mitt i säsong 3 och har fortfarande inte kommit över mordet i senaste avsnittet ... (still cryin) 
  • Prison Break; Har börjat så smått på season 1 
  • Supernatural; Dean♥, i övrigt har jag en liten paus från tredje säsongen i dagsläget (But I'll be back) 
  • Game of Thrones; VILL HA SÄSONG 5 NUUU! 
 
Dessa godingar är alltså i hetluften just nu, men det kommer och går serier hela tiden. Men dessa har stått sig. Utom Prison Break då för jag har precis börjat kolla på den, så den gilltas inte. Men huvudpersonens ögon är to die for. Helt ärligt. Jag dör. 
 
Har ni några tips på serier så tas de tacksamt emot!! :D