Verklighetsflykt

Världens finaste selfie bara för att illustrera hur jävla fin jag är i mina skottrutiga pyjamasbyxor, handledstoffs och trötta ansikte, man kan alla andra så kan väl jag. Peace. 
 
Jag längtar bort, en vecka eller två. Till något annat, något nytt. Men får väl nöja mig med helg, inte helt fel det heller. Måste säga att detta har varit den segaste fredagen på länge alltså, helt crazy. Men man ska väl inte gnälla, det finns värre saker än fredagar, trötthet och PMS (ja kan Clara Henry snacka om mens i sina vlogs så kan jag skriva öppet om PMS, deal with it). Men jaa, det är väl bara att bita ihop och vara en kvinna helt enkelt.
 
Det var en flicka på dagis som sa det en gång, att man skall bita ihop och vara en kvinna, för det hade hennes mamma sagt. Sådant gillar jag, inte att man ska bita ihop och låtsas som ingenting. Men grejen att man inte måste gnälla på precis allting och att vara kvinna faktiskt är något positivt. Finns inte många talesätt som höjer upp kvinnor direkt. Kommer faktiskt inte på något nu på rak arm. Hm ...  
 
Tjöööss 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt