Vildgräs

Tillbringade somsagt gårdagskvällen på GöteborgsOperan. Jag sjunger ju själv så att se dessa människor sjunga nästan konstant i fyra timmar gör mig så grymt imponerad! Vilka röster och vilket jobb de gör! Wow. Älskade Ulrika som karaktär och Kristinas sångnummer "Du måste finnas". Med risk att jag upprepar mig så måste jag ändå säga att föreställningen var riktigt bra! Dessutom fick jag känna mig yberkulturell och dricka yberkulturellt kamomillte vid ett ståbord i pausen. 
 
Föreställningen höll på i ca fyra timmar med paus inräknat så vi var hemma vid halv 2 ... Kan väl säga att jag var ganska mör idag, heheh. Dödstrött och hur emotionell som helst. Herre jesus, rena rama känslovraket. Okej ta det där med en nypa salt. Jag svamlar i sovmössan nu känner jag, för det är väl så man säger? Jag vet inte. 
 
Hadé gött peepz 
 
 
 
Publicerat i Allmänt