Bära, kånka, dra

Gissa vem som har burit flyttlådor i massor, lyckats förstöra sina jeans och sparat livet på en grävling? Jojomänsan det är jag! Har hjälpt förskolan som jag gick på när jag var liten att byta lokaler, så nu har de fått det superbra! Dessutom lyckades jag med att inte köra på en grävling när jag åkte hem igår vilket resulterade i att jag stog på näsan i rullgruset. Mycket härligt.
 
Så det ömmar rätt rejält i kroppen nu dagen efter ... Går det inte över får jag väl kolla upp det på måndag. Men det känns bara som att jag fått en rejäl sträckning. Givetvis skrubbade jag ju upp knäet också så nu äger jag inte ett enda par jeans som är hela. Suck! 
 
Nu ska jag försöka sova en halvtimme för att sedan bege mig till Caisa och fira henne!! :D 
 
P.S Här får ni en selfie som ni kan räkna pixlarna på om ni har lust.
Publicerat i Allmänt