CLIPPER WHITE

Hejsan folket! Läget? Själv är jag hemma från skolan idag och vilar bort min huvudvärk som varit ständigt närvarande under de senaste dagarna. Igår köpte jag detta fina teet, riktigt gott faktiskt! Har aldrig testat vitt te innan men blev glatt överraskad! Fruktigt och lite lagom av allt faktiskt.
 
Men förpackningen var väl det som satte pricken över iet faktiskt. Älskar drakar och har alltid gjort! Köpte skor igår med, får se om jag kan få upp en bild på dem här snart. Fick ingen bra bild på dem igår, som i vanlig ordning. Men å andra sidan är väl inte tanken med bloggen att den skall vara en digital reklampelare heller. Eller jo kanske, när det kommer till te och typ allt vad film heter ..  Aja, jag får väl ta tillbaka det påståendet ;) 
 
Hadë gôtt fõlkęt! 
Publicerat i Allmänt