GULDKANT

Haft världens slappaste dag idag, hade två lektioner. Så jag y las chicas gick till fiket och åt på Thaibuffén, bara för att vi kunde typ. Dog lite smått för jag väl erkänna. Jag köpte dessutom årets första glass idag som jag åt i solen innan jag och Amanda hade vår sånglektion. Magnum Strawberry White is the shieet, just saying. Godare glass på pinne finns inte!
 
Sen hade syrran köpt med sig B&J hem ... Livsfarligt att smaka på! Men men, jag äter sällan glass i vanliga fall och lite guldkant på vardagen behöver man ibland. Så vad gör det? Kan väl säga som så att jag kompenserade lyxet med att städa rummet, så jag gick +-0. Dessutom rättfärdigar ju städning faktiskt för att man inte pluggar, perfekt ju! 
 
Nä nu ska jag fortsätta skriva på mitt Kåseri om feminism, sjöööss! 
 
 
Publicerat i Allmänt