SUMMERVIBES

Solen skiner. Jag har jordgubbar. Jag dricker Loka och taggar sommar för fulla muggar. Är såå sjukt taggad inför sommaren 2015. Förutom att det antagligen är mitt sista riktiga sommarlov så är det redan nu fullproppat med en massa roliga saker. Uport, sommarjobb, kompisar, sena sommarkvällar och glass säger jag bara. (Ja glass är en så självklar del av min sommar att den får vara med på min lista, ok). Dör redan. Har inte köpt årets första glass än, så den milstolpen är kvar. Det är inte långt kvar nu, 50 dagar. 50 dagar kvar. Jag räknar mer än någonsin. 
 
Förresten folket, låt mig presentera Asta. Den lilla röda telefonen i vänstra hörnet. Visst är hon söt? Hon drogs jag med hela högstadiet och nu när Samsungen krånglar får jag ha henne igen. Det blir lite som rehabilitering av mitt mobilberoende, ingen snap, ingen kik och ingen instagram (att kolla på datorn är inte lika kul, ok). Underbar känsla faktiskt! Meen nu har jag köpt ett nytt batteri till Samsungen så nu är jag snart tillbaka i mitt lilla beroende igen. Men det känns rätt bra det också, börjar få lite abstinens här ju. Men men. 
 
Nu ska jag fortsätta att njuta av smaksatt vatten i fast och flytande form.
 
Hadé gøtt folket! 
 
 
 
Publicerat i Allmänt