MAGAZINE

Tjenare folket, jag har tagit helg. Trots att det bara är för en dag typ. Ett nummer av min favorittidning damp ner i lådan tidigare i veckan så jag tog mig en närmare titt på den idag. Måste erkänna att jag har varit oerhört dålig på  att läsa dessa tidningar pärm till pärm. MEN vad jag älskar dem <3. Så många bra tips och intressant läsning! För er som gillar att skriva rekomenderar jag den verkligen, fick en premination i julklapp av mammsen. Sjukt bra julklapp, tack mamma!
 
Nu ska jag gosa ner mig framför Merlin och sedan sova. Är trött som tusan alltså. Att jag får sovmorgon imorgon är fanemej guld, vet inte vad jag skulle göra annars. Strejka? Eller sova i protest? Nobody knows och tur är väl det. 
 
Trevlig helg! 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Får jag låna den tidningen sedan??? // Världens bästa Mickan!

Svar: Inte alls omöjligt!!! :D
Klara

#2 / / Anonym:

Ååååhh vet du om dom finns att köpa i butik typ Ica?!?
/Fluffälskare nr.1

Svar: Japp de ska finnas på ICA 😃
Klara