2015.05.11

Måndag morgon, började dagen med att dansa små grodorna med internationella klassen, lite lagom pinsamt. Men det var roligt! Måste säga att denna dagen börjat riktigt bra faktiskt.
 
Kollade senaste avsnittet av Outlander, älskar verkligen kvinnokaraktärerna i den serien. Vilka powerladies! Hett tips till er som gillar historiska serier med  lite action och drama. Världens kanske sämsta beskrivning, men det är en bra serie. Så kolla på den bara. 
 
Har dessutom börjat komma underfund med att jag behöver skaffa mig lite kamerautrustning. Ett stativ, ett telezoomobjektiv och lite annat smått och gott hade inte suttit helt fel. Hm ... Blir väl att önska sig det i 18-års present om inte annat ^^
 
På tal om ingenting så hittade jag ett såååå snyggt porslin häromdagen! Också något jag kan önska mig sedan när jag fyller år. Får se om jag kan sätta ihop ett fint litet collage senare idag. Den som lever får se! 
 
Ha en bra måndag! 
 
 
Publicerat i Allmänt