För alltid ung

Känner att jag fått tillbaka glädjen i sången, känns så bra! Sången är och har varit en väldigt stor del av mitt liv sedan jag var liten. Jag älskar att sjunga, det är en del av mig och mitt sätt att uttrycka mig. Så att få tillbaka glädjen är lite som att vinna på lotto. Eller nej kanske inte, men typ. Ni fattar grejen, det är roligt alltså.
 
Kulturskolans årliga Vårkonsert var idag och det var riktigt kul! Jag och en kompis sjöng Alphavilles "Forever young" fast på svenska. Det var riktigt kul! Vi hade knappt övat tillsammans någonting, men det blev bra ändå. Det blev lite improviserat då min hjärna var bortkopplad som i vanlig ordning. Jag har liksom inget grepp om tid och rum, det är som om någon snabbspolar mitt liv just nu och jag åker bara med. Så det kom lite som en suprise igår att konserten var idag. Jag blir lika frustrerad varenda gång det händer, jag har verkligen minne som en guldfisk.
 
En gång i tiden använde jag min kalender till sådana saker men nu har det gått så långt att jag inte ens kommer ihåg att ta med mig kalendern. Det är illa. Tur det är sommarlov snart så min trötta hjärna får vila lite, harkel. 
 
Adjöss. 
 
Publicerat i Allmänt