Picturing you

Idag ska syrran konfimeras. Helt galet vad tiden går fort! Helt ofattbart att det snart är tre år sedan jag själv tog på mig en vit kåpa och bar ett kors i silver kring halsen. Tänk vad mycket som hänt sedan dess alltså, jag är en helt annan person idag. Hur kommer då Lina vara om tre år? Spännande tanke det där!
 
Så gårdagen ägnades till största del åt städning, rummet har sett ut som en light-version av ett bombnedslag lite väl länge nu. Så det var dags att åtgärda det, hehe. Sedan bar det av till Dalstorp med mina girls för att sedan åka in till Borås och fira Amanda genom att äta på Viskan. Såå galet mysigt!! Att jag aldrig ätit på Viskans innan?  Hade för en gångs skull med mig kameran så det är väl inte helt omöjligt att de dyker upp här på bloggen inom en snar framtid. Wihoo. 
 
 
Vi höres! 
 
PS. GRATTIS MÅÅÅÅÅNS!! 
 
Publicerat i Allmänt