Sådant elände.

Well, hur kommer det sig att man vissa dagar är så bloggsugen att man spricker av entusiasm och sedan, typ dagen efter stirrar på samma tomma webfönster i flera timmar? Hm ... det är då sannerligen ett mysterium. "Att vara eller att inte vara", jadu det är fan frågan det alltså.
 
Vilken episkt opepp dag det varit idag alltså. Nästan skrattretande, jag har både hunnit med att:
 
1. Se ut som en zombie med karisma som en guldfisk
2. Blivit underkänd på nationella (suprise, hrm)
3. Ätit Arracksboll
 
Asså inte för att den sista punkten var så hemsk, jag gillar arracksbollar. Men alltså min trötthet idag har liksom nått olympiska höjder, holy cheesus. Med känslan av ett ton grus i ögonen och ögonlock tunga som bly har jag alltså överlevt dagen. Hårda bud. Nejdå, de finns de som har de så sjukt mycket värre. Vilket inte tröstar ett skit utan bara gör mig än ledsnare. Alltså de finns så många människor som lider, lever i förtryck och inte ens får gå i skolan. Jag ursäktar för min medmänsklighet men alltså näe, det funkar inte som en tröst alltså.
 
Blöh nu blev jag sådär jobbigt djup igen. Hoppas swefilmer funkar nu så jag slipper sitta här och gräma mig över hur trött jag är och att en hemsida inte fungerar. Herregud, någon måtta får det ju vara på eländet. 
 
Simma lugnt! 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mickan:

Jag gillar dig även om du blev underkänd på NP i matte :*****

Svar: Aaaw, det var nästan lite gulligt faktiskt ;) :*
Klara