Småfix

Har haft en låda med färgtuber stående nu ett tag med olja och akryl om vartannat. Ni vet en sådan där grej som man går och sneglar på i evigheter och tänker "den där måste fan fixas alltså" varenda gång. Jag beslöt mig helt enkelt för att ta tag i saken och började sortera. Akryl i en burk och Olja i en. Jag har så grymt mycket färger och de mesta är olja. Och olja som aldrig torkar, #thoughlife. Hittade dessa fiffiga gamla konservburkarna nere i matkällaren. Älskar att fynda i gamla skrymslen och vrår! Så nu är det gjort, eller ja jag började i alla fall. Alltid något! Inget "messy room - messy brain" här inte. 
 
Det är för övrigt det enda vettiga jag gjort idag, Nationella i matte 2b räknas liksom inte. Usch, denna dagen har varit så sjukt opepp. Man vaknar knappast med ett leende på läpparna när man vet att de enda man har att se fram emot är fyra och en halv timme matteprov. Men nu är provet gjort och det känns helt okej ändå. Har haft många dåliga dagar det senaste, ser gärna en ändring på det snart. 
 
Adjöss. 
 
 
 
Publicerat i Allmänt