Som en sjöman

Godmorgon! Började dagen med att tro att jag hade försovit mig. Men alarmet hade inte ens hunnit ringa än, så jag somnade om och allt blev som det brukar. Jag fick stressa som en galning, att jag aldrig lär mig. Men jag har på mig en ny favorit som jag köpte igår. Tröjan alltså. Marinblå och sådär, som en sjöman. Me like! Så jag är glad ändå. Köpte solbrillor med, såå najjs. Det var väl ca 5 år sedan jag köpte solglasögon senast.
 
Missade frukosten imorse men bjöds på kakbuffé av internationella klassen, jätteroligt och riktigt gott. Mer socker to the people. Det är så spännande att testa ny mat och se vad andra har för traditioner. Allt från marmeladkakor, dans och bröllop till smördegskringlor, mums! 
 
Nu blir det senaste avsnittet av Outlander och sedan lite plugg, tjöss! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt