Presenter & annat fint

Fick min första 18 års present häromdagen. Eftersom Mickis åker idag ville hon ge mig dem innan hon åker. Superfin tanke och fantastiskt fyndiga paket! Blocket, kortet och mitt favorit-te Romeo & Julia (i bakgrunden ser ni  mitt väldigt ovita skrivbord). Hon vet vad jag vill ha, tack igen Mickis♥. Så nu är jag väl så gott som 18?? Vi säger så! 
 
Fick dessutom låna Divergent och Insurgent. Mmm. Uppskattade kompanjoner till höstmyset kan jag lova! Har väl tänkt läsa dem länge, men så kom filmerna ut och det blev inte av. Annars är jag ju av den "sorten" som helst läser böckerna först. Shame on me. 
 
 
kramis  
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Michaela Magnusson:

Glad att du gillart! Jag var tvungen att lämna de andra böckerna hemma så om du vill låna de också senare så är det okej! :D PUSS PÅ DIG!

Svar: Ååh tack vännen :D Ha det bra i England nu!! Kraaam <33
Klara