SUMMERPLANS DONE

Jag hade så sjukligt mycket energi igår så ni anar inte. Den bara kom från ingenstans och genomsyrade verkligen hela min måndag. Blev både promenad, träning och en massa nya sociala kontakter. Härlig måndag! Så jag fixade det sista med mina sommarjobb! Kommer jobba stortsett konstant hela sommaren. Men har två väldigt olika jobb så jag tror det kommer bli riktigt roligt! Mitt mål med sommarjobb i år var att:
 
1. Få ett jobb (no shit!)
2. Få in en fot hos en arbetsgivare.
 
Lyckades med både och så jag är skitglad! Det gäller att inte ge upp, visa att man finns och att man är villig att jobba! Sen är det ju upp till arbetsgivaren, självklart. Men skam den som ger sig! 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Hanna Karlsson:

Grattis till jobbet!

Svar: Tack så jättemycket!
Klara

#2 / / Sara - Mamma till Nova&Levin:

Ha en fin kväll. :)

Svar: Tack detsamma!
Klara