November

 
Jag har visst en blogg har jag kommit på, det slog mig också att det var nästan en månad sedan jag skrev här senast. Jösses. Tiden går fort ibland! Det har hänt en del på den där månaden, jag har läst upp mitt betyg i Matte 2b, varit på högskolemässa (mer förvirrad nu än innan, heheh), sett Mockingjay 2 (ÅMAGAD), pluggat (hehe) och insett att jag inte alls vill bli Lucia. Förutom dessa små, tillsynes obetydliga händelser så har världen dessutom skakats av ett ex antal terrordåd.
 
Jag kan inte ens uttrycka i ord hur jävligt det är. Inte bara själva dåden, utan också det hat som följer därefter. Vill bara kräkas ut min frustration över människor som inte kan se skillnad på terrorism och religion. Så, nu har jag kräkts färdigt. För stunden i alla fall.
 
Så  vad gör vi nu? Vi kan väl diskutera hur sjukt bra Mockingjay 2 var? Se den mina damer och herrar och allt där emellan! Se den!! Den är på många sätt högaktuell och visar hur jäkla viktigt det faktiskt är att inte vända kappan efter vinden så fort det blåser utan faktiskt stå upp för medmänsklighet. Juppjupp. Nu ska jag återgå till plugghögen stor som Mount Everest och stirra på tomma dokument.  
 
Tjo!
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

❤️❤️❤️ /mickan

Svar: ❤❤❤❤
Klara

#2 / / tomatoe:

DU GLÖMDE NÄMNA LONDON

Svar: neeeejdåååå <3 trust me, London har redan nämnts :* Pööösss <3
Klara