Mitt i ett sagoland

Jag har berättat om "Mitt Narnia" i ett tidigare inlägg. Sjön, träden. Vattnet, en uråldrig kraftkälla som genomsyrar allt jag rör vid.
 
Förra veckan när jag låg hemma och var sjuk tog jag faktiskt med mig kameran ut och satte mig på en sten. Kameran dog efter 5 minuter men det gjorde ingenting, det var egentligen inte därför jag gick ut. Behövde andas lite helt enkelt. Inte bara ligga i soffläge och slötitta på en tv-skärm. Vilket jag gjorde helt rätt i!
 
Inspirationen kliade i fingrarna inför mitt kommande gymnasiearbete. Jag har bestämt mig för vad jag ska göra nu, jag ska skriva. Jag ska skriva en bok. Jag har bestämt vad jag ska skriva om också, men jag väntar med att gå ut med det till dess att jag har kommit igång. Men en sak är säker, jag är taggad till tusen. 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Michaela Magnusson:

JAG VILL LÄSA DEN SEN

Svar: Självklart!! :D
Klara

#2 / / ISA:

men åh vad spännande!! vill veta ALLT ju, haha! skulle också vilja skriva en bok nån gång faktiskt..

Svar: Åh vad roligt, kommer uppdatera under arbetets gång! :D Jaa det är riktigt roligt när man väl kommer igång!
Klara

#3 / / Sandra:

Att bara gå ut och andas och njuta kan ju vara det absolut finaste som finns <3

Svar: Jaa verkligen, kunde inte sagt det bättre själv!
Klara