silverland

Favoritbilden, min fina syster och hennes Ingo <3 (Ingo ser lite obekväm ut, men en sekund senare gjorde han ett jätteskutt mot mig hahah)
 
Godis är viktigt när man varit duktig!! 
 
Syrran och Ingo visar upp sina snygg-sidor <3 (notera att solen i princip hade gått ner, så jäkla synd)
Känslan när man startar kameran och inser att man inte rört den sedan London-resan i slutet på Oktober? Vad hände där? Tror till och med usb-kabeln satt kvar i den efter att jag förde av bilderna till datorn? Pinsamt. Riktigt pinsamt. Syrran drog iaf ut mig och fick mig att damma av tekniken nu i mellandagarna. Hon ville ha lite bilder på henne och Ingo. Visst sa väl jag! 
 
Solen var på väg ned, hunden ville inte sitta still (inte lätt när man är har mycket spring i benen och matte säger att man ska sitta fint i den kalla snön, han skötte sig superbra!) och händer som frös till is. Men bilder blev det i alla fall. Älskar verkligen snölandskap och kontrasterna mellan solens sista strålar och den gnistrande snön. Är verkligen bortskämd med att bo så nära naturen, räcker att man går 50 meter från gårdsplan och så står man mitt i ett silverland. Omgiven av snötäckta granar, böljande åkrar där snön ligger orörd och det enda som stör tystnaden är knarret från snön under skorna. Helt magiskt! 
 
Det är bara jag som inte fick till det med fotograferingen, dat frustration. Det gick liksom inte att göra ljuset, stämningen och den kristallklara luften riktigt rättvisa. Jag insåg ganska snabbt att jag måste fota mer och oftare samt investera i ett böttre objektiv den dagen jag har pengar. 
 
Nu ska jag återgå till Körkortspluggandet (snaart klaar, såå nervööös) och soffliggandet.
Ha dé gött och fortsätt njut av er ledighet ni som kan!!!
 
Kram <3 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Petra:

Åh, vilka underbara snöbilder! :)

Svar: Åh tack så jättemycket!! :D
Klara

#2 / / Michaela Magnusson:

ÅHH DU HAR UPPDATERAT!! :D

Svar: Oh yeah!! :D
Klara

#3 / / Ida - foto & häst:

så himla fina och söta bilder :D

Svar: Åh tack så jättemycket :D
Klara