RUN, LUCIFER

Lördagssjälvisar i favvospegeln som en gång i tiden varit ett fönster i ett hus någonstans på planeten är inget som hör till vanligheten. Men kände för att passa på när jag ändå var "uppklädd" efter att ha varit på mitt kusinbarns 18-års firande! Helt sjukt vad tiden går, tänk snart är det min tur. Min tur att bli myndig.
 
En annan sak som jag gjort idag som absolut inte hör till vanligheten är att jag snörade på mig löparskorna och sprang. Om jag är sjuk? Nejnej, fullt frisk. Rastlösheten höll på att förtära mig inifrån så jag beslöt mig att göra något åt den. Blev en runda på ca 5 km som jag ömsom gick, ömsom sprang i duggregn. Med doften av sommarregn i näsborrarna och ljudet av knastrande grus under skorna kände jag hur stress och rastlöshet rann av mig likt vatten. Underbart, verkligen! Så nu ska jag ta nya tag och försöka få lite plugg gjort imorgon. 
 
 
 Ta hand om er! 
 
Publicerat i Allmänt