aldrig nöjd

Pyssel, pyssel. Detta eviga pyssel med bloggdesigner. Tröttnade på min förra och bytte till den stilmallen jag har nu. Vet inte om jag är riktigt nöjd med den här heller. Så himlans svårt. insåg precis att jag inte hade någon rolig headerbild heller så den får se ut såhär tills dess att jag slängt ihop något annat. Vill vara personlig, men ändå inte. Vill ha en bild som inte föreställer mig men som ändå gör det. Gaah huvudbryt. Men men, den är tillfällig tills dess att jag kommit på något bättre. 
 
Ska dessutom försöka strukturera upp mitt bloggande lite, tycker jag har varit alldeles för oaktiv och tråkig nu det senaste. Måste hitta tillbaka till bloggflowet igen. Har ni några tips, tankar, fina ord eller så så kommentera, gilla eller vad som helst! Det värmer verkligen och det blir lättare för mig att veta vad jag ska blogga mer om! Detta är ju trots allt inte bara mitt ställe utan vårat, jag skriver, ni skriver. 
 
 
 Kram 
Publicerat i Allmänt