Älskvärt

UPORT. Alltså åh vilken fest! hade bara fixat biljett till gårdagen, men fick se de artister jag var mest sugen på (förutom Norlie och KKV då, buhu) så jag var riktigt nöjd! Thomas Stenström är ju lite av en favorit så jag grät faktiskt en skvätt till tonerna av Forever young. Det var magiskt. Blev typ kär på nytt i Thomas och hans musik. När allting faller toppade allt, sådan j**la känsla. Halvsuddiga mobilbilder får illustruera min eufori.
 
Annars var Petter riktigt bra, han fixade lätt bästa stämningen. Han och Uggla. Zara och Molly var bra, som i vanlig ordning. Diggar dem, kanske inte deras musik utan mer deras ansikte utåt i media. Två starka tjejer, hejja hejja! På tal om det så fick vi dessutom grymt snygga gnuggisar av Grön Ungdom, får se om jag kan fixa någon bra bild! Ledtrådar: my little pony, unicorn, regnbågar och feminism. 
 
Det blev sjukt mycket dans och kvällen avrundades med dans till Catfight, lite blandad kompott av populära house-låtar. Så grym avslutning, Amanda var i extas när den ena houselåten avlöste den andra. Så mycket ös. Så mycket härliga människor. Uport, vi kommer tillbaka. 
 
Puss & Hej 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

"Amanda var i extas nät den ena houselåten avlöste den andra" stämmer rätt bra asså 😏

Svar: OM det gjorde!! Kvällen var awesome :D
Klara