Veckans favoriter, v.35

»Veckans favorit nr. 1 "Solljus"« 
Solljus alltså, ett grönt (?!) rooibbos te från FRIGGS med smak av ananas, apelsin, kokos och rosenblad. Mild smak och med en limeskiva i är det himmelskt. 
 
 »Veckans favorit nr. 2 "Full av liv"
Thomas Stenströms album "Nåt annat, nån annanstans"har gått på repeat hela veckan. Hela albumet förtjänar egentligen att vara med här som favorit, men nöjde mig med "Full av liv". Älskar drivet, texten, attityden och sedan är det något med Thomas röst som jag bara älskar. En favorit helt enkelt. 
 
»Veckans favorit nr. 3 "Polotröjor & lilla My-tofs"«
I en polotröja från Gina och en frisyr som var någon blandning mellan Meridas hår i "Brave" och en "Lilla My-tofs" gjorde jag halvhjärtade försök till att ta selfies med syrrans selfie-stick. Det gick sådär, såg mest sammanbiten och bestämd ut. Men det fick väl gå. Diggar verkligen polotröjor, sköna, enkla men framför allt snygga! 
 
 
»Veckans favorit nr. 4 "Torrschampoo"«
Okej, jag vet att jag är tre år efter alla andra. Men hur har jag kunnat leva utan torrschampoo? Alltså, visst inget går upp emot en dusch. Men en så himla bra grej, finns flera olika märken, lukter, typer och sådär. Men blev rekomenderad den här och är genomnöjd. Så bra att ha nu när skolan dragit igång med, en solklar hiss! 
 
Ha en fortsatt fin fredag!