Berlin

Berlin alltså, vädret var fantastiskt. Sommaren har flyttat till Berlin, permanent. Förståligt då det var en mycket fin stad. Dock blev man ju ständigt påmind om historien (andra världskriget, no shit!). Byggnader som blivit massproducerade efter kriget gjorde att staden tappade mycket av sin charm, tyvärr. Men sen älskar jag ju gamla byggnader också, med lite själ. Deep, jag vet. Men det är jag det.
 
Men Berlin var fint somsagt, tog en del kort. Men kom hem sent igårkväll så har inte ens hunnit få in dem på datorn än. "Mycket duktig bloggerska det här alltså, helt galet vad aktiv hon är" Jotack. Jag vet, livet som en busy-women gör sig påmint när man ser att bloggen gapat tom i nästan en vecka, harkel. Men men ... kan ju inte annat än att bättra mig!
 
Imorgon blir det Magic Mike med trevligt sällskap, ska bli riktigt mysigt!! Bio, Channing Tatum och värdigt häng - vad kan gå fel? 
 
Ha dé gött!
Publicerat i Allmänt