Drömsekvens

Drömmer tillbaka till en solig kväll i Juli på en stenig strand. Jag drömmer tillbaka till en kväll med skratt och fina vänner. En bättre dag helt enkelt. Försöker komma på något att förgylla denna pissgrå dag med, men lönlöst. Kommer inte på någonting alls. Försöker tänka positivt, men kommer bara på allt positivt som uteblivit. Allt som kunde hänt. Vet inte varför, det är verkligen sjukt onödigt. Men det bara är en sådan dag idag. Deppigt värre.
 
Så för att lätta upp stämningen lite tänkte jag lista några positiva saker som väntar: 
1. Jag har långhelg, trots att jag trivs med jobbet så är ledighet riktigt skönt!
2. På söndag åker jag, min kusin Anneli och hennes dotter på roadtrip till Skåneland/Öland. 
3. I slutet på månaden åker jag, mamma, moster och min kusin Emelie till Berlin.
4. Första Augusti dansar jag, Amanda och Jacqueline till Uport festival. 
5. Efter Uport har jag två och en halv vecka ledigt innan skolan börjar.
 
Detta är vad jag har planerat såhär långt. Är så uppe i jobbet just nu så jag hinner typ inte tänka längre än 10 minuter fram i tiden. Vilket är bra, för annars tänker jag alltid för mycket. 
 
Ha det fint! 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Vi kommer ha såååååå häääääääääääär kul på Uport baby ❤❤

Svar: OM VI SKA!!! Det kommer bli awesome! 💃🎶
Klara