En sådan dag

Avslutar en ganska pissig dag på det kanske bästa sättet. Chris Pratt (mums!), billigt te och värdig glass (mums!). Kände att jag behövde det. 
 
Tekoppar dominerar bloggen, jag vet och bilden är varken arty eller fin. Rätt ful faktiskt. Men det spelar mindre roll, jag bryr mig inte alls faktiskt. Det har varit en sådan dag idag, så jag bryr mig föga om ytligheten. 
 
Filmen har jag faktiskt aldrig riktigt förstått mig på dock, den är lite oklar. Många karaktärer, mycket pangpang, mycket effekter. Mycket av allt helt enkelt. Men Chris Pratt är med i den så vem bryr sig ens liksom? Tjejen som är grön (?) är riktigt cool med. Men allt annat är rätt oklart. Men Marvel är Marvel, bra skit alltså. 
 
Lite oklart inlägg, men vad jag ville ha sagt är att glass är gott, att Chris Pratt är sjukt snygg i vinröda trikåer och att billigt te är underskattat. Japp det var väl typ allt, ta hand om er! 
 
Pöss & Kräm 
 
Publicerat i Allmänt