Keep on rollin

Dag två på nya jobbet, måste säga att jag trivs riktigt bra! Jag städar alltså, på ett ålderdomshem. Träffar massor av trevliga människor, både sådana jag känner lite sedan innan och nya bekantskaper. Härligt, härligt. Känner mig dessutom oerhört graciös när jag dansar omkring och moppar golv, så kände för att föreviga ögonblicket när jag hittade den här spegeln ↑. Tog bilden igår när jag efter viss förvirring lyckats irra in på rätt avdelning. Credd till lilla mig! 
 
Det roliga är att jag städade för nästan tre dagar igår. Jag stressade runt som en galning, städade allt som kom i min väg. Sen insåg jag att jag tog mycket mer än vad som var tänkt. Inte konstigt jag kände mig lite stressad. Så jag hade inte jättemycket att göra idag, vilket gjorde att jag fick lite tid över och satte mig ned och pratade med några av di gamle. Riktigt mysigt! 
 
Dessutom har det ju äntligen blivit lite svalare, riktigt te-väder! Lite sol hade dock inte skadat, men man kan ju inte få allt. 
 
 
 
Kram!! 
 
 
Publicerat i Allmänt