Öland och livet därefter

Jag var ju somsagt på Öland för några veckor sedan (??!!). Helt otroligt vad tiden går fort alltså. Öland var så fint, mina drömmars ö typ. Tog cirkus 300 bilder på två dagar under vår lilla roadtrip till Öland och vet inte riktigt vart jag ska börja. Så mycket bilder, så lite tid. The struggle is real. Vilket är en av anledningarna till frånvaron här på le blog.
 
Sedan har jag faktiskt tagit en medveten paus från internet överlag (okej nej, instagram har jag varit ovanligt aktiv på). Jobb och lite sömn i kombination med längtan efter att läsa en bok blev för mycket så jag släppte allt vad elektronik hette och läste istället. Det är ju trots allt sommarlov! Måste säga att det var det bästa jag gjort på riktigt länge, hoppas verkligen det håller i sig. Känslan efter att längta efter en bok är den bästa som finns. 
 
I övrigt, nästa vecka är min sista jobb-vecka. Sedan är jag ledig i cirkus två och en halv vecka innan skolan drar igång igen. Ofattbart. Jag börjar trean, *åldersnojjar*.
 
Annars? Om cirkus åtta timmar sitter jag på ett plan till Berlin, det kommer bli så himla gosigt! Vet ej hur det är med wifi och så. Annars får ni hålla utkik efter uppdateringar på måndag!! Förresten ni glömmer väl inte att följa mig på instagram? → @norstromklara ←
 
Godnatt!
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emma:

Jag var också på Öland för några veckor sen :D Vi campade på Böda Sand. Bodde ni på hotell eller campade ni också? :)

Svar: Åh va roligt! Vi hyrde stuga på en camping som hette Allegården Kastlösa 😊 Öland är så galet fint!
Klara