Sommarkvällar

Igår hade jag en fin kväll med fina pinglor. Vi tog en picknick vid en sjö och pratade medan solen gick ned. Kvällen innan dess var jag och Jaqqe hos Mickis på grillkväll så det har varit två fina kvällar i rad nu. Mitt i allt jobb, den groteska värmeölja som råder och livet i allmänt är det en tacksam paus där man bara kan vara. Ladda batterierna. Och nej, jag är inget fan av värmen. Tvärtom, jag längtar mer än någonsin efter ruskiga höstkvällar med stickade tröjor och en kopp te. Belive it or not, men så är fallet. Sommarkvällar gillar jag däremot och sommaräventyr. Men den extrema värmen får gärna utebli. Skuggan och sommarbrisen är mina bästa vänner. 
 
Imorgon börjar jag på ett nytt jobb och det ska bli så spännande! Dessa tre veckor som har varit med sommarmusikanterna har varit så givande, men nu ger jag mig ut på nya äventyr. Jo jag ser det lite som äventyr faktiskt, att träffa nya människor och göra något helt nytt. Känner mig så lyckligt lottad att faktiskt ha ett jobb att gå till. Verkligen. Att fixa lunchlådan är ett rent nöje! 
 
Hoppas ni har det bra i värmen, glöm inte att dricka vatten!! 
 
Adjöss!! 
 
Publicerat i Allmänt