Fina muggar

Tjenare folket! Läget? Long time, no see. Jag jobbar på förfullt jag, dricker te ur fina muggar och vaktar ett hus med världshistoriens knepigaste katt. Men jag lever livet, har en temaskin till mitt förfogande - livsfarligt!!
Såg dessutom säsongsaslutningen av Game of Thrones på tv-skärm för första gången och satt helt paralyserad av sorg och chock medan eftertexterna rullade.
 
 
Hämnden är ljuv, HBO. Hämnden är ljuv.
 
Visste väl innerst inne att det skulle ske, men inte där, inte då. Näe, det var inte okej. Känner mig nästan frestad att bojkotta säsong 6. DÅ är det allvarligt. Näe, men någon måtta får det vara på galenskapen alltså. Nog om det, glassen var god iaf och billig (???!!!!). Så jag var helt okej nöjd ändå, trots PMS from hell och GoT-massaker. 
 
Adjöss! 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / coffeeandcupcake.blogg.se:

Har inte hunnit smaka på den glassen. Är den god? :)

Svar: Ja jag tycker den var riktigt god faktiskt! Värd att testa iaf!! :)
Klara