Home again

Då var man hemma igen. Kom hem i fredags så jag har väl hunnit landa något som när nu. Vet liksom inte vart jag ska börja riktigt, att åka till Polen har varit en så gigantisk upplevelse. Att besöka Auschwitz där hundratusentals människor miste sina liv går inte att greppa, än mindre att beskriva. Så mycket känslor, så mycket tankar. En resa som bjöd på både skratt, tårar och gemenskap.
 
En resa som jag tycker att alla bör göra någongång i livet! Krakow är en fantastisk stad och att besöka ett av historiens största mänskliga bakslag ger så sjukt mycket perspektiv, både på livet och det mänskliga värdet. Vikten av att faktiskt värna om människors lika värde blir än viktigare när man besökt ett sådant ställe. Ett ämne som alltid kommer vara aktuellt, livsviktigt. Har en del bilder som ska redigeras, kommer dela upp dem sedan i mindre inlägg då resan somsagt innehöll så många olika element. 
 
 
Kunde inte låta bli att vara lite typiskt turistig och springa runt med kameran i högsta hugg och se till att få ett kort på mig själv med det kungliga slottet i bakgrunden. Första dagen och snorkallt. Trots den iskalla vinden och att jag fick ge muntliga instruktioner till Amanda som tog kortet så blev det faktiskt rätt bra ändå. Jag som suger på att posera bara ;) 
 
Hadé gött folks!