Att skriva om stress

Visst är min lilla syster gullig som ställer upp som modell till en av bilderna i mitt repotage? Mhm, jag är mycket nöjd med hennes insats faktiskt! Och som ni ser gick hon in väldigt hårt för det här. Hon log inte ens, som ni kanske ser, höhööhhö. Shiet vad rolig jag kan vara då! 
 
Det är nog ingen nyhet att jag känt mig oerhört stressad den här terminen. Att då skriva ett repotage om det är helt underbart! Kanske skulle man börja skriva dagbok? Sen att jag är en av de personerna som önskat mig dagbo varenda jul men aldrig skrivit färdigt en är en annan femma. Bloggen får duga!
 
Visst att repotaget inte ska handla om mig men man väger ju undvikligen in egna känslor i ett sådant repotage. Att det dessutom finns forskning som visar att elever i allmänhet är sjukt stressade blir lite av en tröst faktiskt, jag är alltså inte ensam.
 
Samtidigt är det ju något knepigt med skolans upplägg eftersom elever i princip går in i väggen ... hm. Aja, stressad kan man bli av mindre saker än plugget. På tal om det ska jag skriva mitt tal nu.
 
Önska mig lycka till fellaas! 
 
¡Chao! 
Publicerat i Allmänt