Disneyhäxa deluxe

Nämen hejsan! Ursäktar min totala frånvaro. Vill ni veta en sak? Jag har bytt design, gillar konceptet men inser efter två minuter att jag inte är nöjd någonstans. hehe. Men aja, får ha det såhär nu. Överlev folket, överlev.
 
Jag ligger hemma iklädd onepiece och VAJ-ar för fullt, "Vård av jaget". Vaknade med djävulsk mensvärk så japp, vad gör man? Kramar en vetekudde och försöker överleva, thats it. Äter lite glass och dricker lite pepparmynta-te som visst ska hjälpa mot djävulskapet. Värre blev det inte i alla fall.
 
Så jahopp, mina planer för kristi-himmelsfärd är typ att lämna soffan och vetekudden vid ett tillfälle eller två. Kul som fan. Försökte sjunga igår, lät som en eldorado-version av en disneyhäxa, så kan det gå när man har ont överallt. Inte ens sjunga kan man, blöhö. Skulle någon vilja ta min mage, springa iväg och sedan aldrig komma tillbaka med den så hade det varit okej. Tills dess så får jag kolla på lite serier och dricka konstigt te. Wihhoo. 
 
Hadé :* 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Michaela:

Din design ser typ perf ut! Men bara jag som kontrollfreak när det kommer till bloggdesigner som tänker på det :* PUSSHAJ! :)))) :*****

Svar: Åååh tack!! Det värmde verkligen :* <3
Klara