Pissigheten

Okej, låt mig hata lite på blogg.se för att jag aldrig kan ladda upp mina snygga bilder?? Bara för att de råkar bli "för stora" .... morr. Så här har ni en ful bild, njut av den. Varför har jag ens med den? Ingen vet. Bara för att typ visa hur mycket man kan få in i en och samma kalender antar jag. Mycket med andra ord. Men också för att visa hur den andra bilden i mitt repotage såg ut typ. Men den bilden blev för stor för blogg.se. Fuck it. 
 
Alltså, vilket pissväder vi haft idag! Helt otroligt, helt ärligt nudå. Hur lyckas jag tajma in första mopedturen till skolan på årets typ regnigaste dag? Buhu ... Men jag fick sovmorgon till halv ett i alla fall och det är det väl värt. Trots att jag blev jätteblöt och vattnet rann av mig. Fick dessutom det sista utlåtandet för min mobil.
 
Laddningsuttaget är kaputt och mitt sista hopp var den nya laddningsplattan som lanserats med Samsung S6. Men det funkade visst inte och min redan så pissiga dag blev med ens femtio nyanser pissigare. Men sedan köpte jag mig ett par skor så ja, +-0 med pissigheten igen. Jag är så ytlig av mig ibland alltså. 
 
På tal om mobilen så jag får köpa en ny eller leta upp något ställe som lagar telefoner billigt. Vet ni något bra ställe som lagar androidtelefoner i närheten av Borås/Tranemo/Gislaved så kan ni väl leave a comment eller så? 
 
Ha en fortsatt bra dag (kväll?) i spöregnet!! 
 
Adjöss. 
 
 
 
Publicerat i Allmänt