Pluggmys

Ja, nu har det alltså blivit den tiden på året när man får försöka peppa sig själv genom att kalla plugget för "pluggmys". Urk, varenda cell inom mig vrider sig av fasa, hahah. Men men, med lite bra musik, popcorn och lite te kan  mysfaktorn faktiskt infinna sig om man har tur! Tråkigt att solen lyser bara, vill ju hellre gå ut än att skriva följebrev ... hmpf.
 

 
 Här kommer receptet på det ultimata pluggmyset: 
 1 st Kopp te
1 st Bunke nypoppade popcorn, salt efter smak
1-2 st Väldoftande ljus 
1 näve hjärnceller 
1 st awesome spotifylista, typ -> min <- (Click on that link feeellaaas!!) 
Kläder efter ambitionsnivå, är du ambitiös är det myskläder som gäller. Vem fan orkar pluggmysa länge i typ galaklänning? Nobody .. 
Läxor efter behov (eller ja, efter behov är kanske fel uttryck)
 

 
Listan är lite gott och blandat, bland annat några favvosar från Eurovision, men också några gamla godingar och några "måste-ha-med-på-alla-mina-listor-så-jag-har-något-att-sjunga-med-i". Nej men så kolla in, gosa ner er någonstans och känn hur extremt mysigt det är att plugga. Eller så sätter du dig ute i solen, äter glass och förtränger allt vad plugg heter. Det är ju också ett alternativ, fan vad sugen på glass jag blev nu då. Kämpa Klara, kämpa.
 
Nej men nu vet ni hur man pluggmyser ala Klara, extremt exklusivt alltså. Kanske är bäst att jag sätter igång med pluggmyset nu innan teet kallnar, då fallerar ju hela konceptet med "myset". 
 
Bye bye fellaaas
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Josäfin Andersson :

men åhh vad sugen på popcorn jag blev!

Svar: Jaaa assåå popcorn är så gott!! :D
Klara