En sådan dag.

 Här sitter jag med huvudvärk, vita hörlurar och ett öppet webfönster. Försöker samla tankarna, fokusera på något annat än iPhoto som inte sammarbetar och faktumet att vissa delar av mitt rum är bokstavligt kaos. Mitt emellan impulserna att jag vill kräkas över elektroniken och att min inre (förhållandevis lilla och nedtystade) kontrollfreak håller på att gå under så funderar jag över värdsliga ting så som vilken färg på nagellack som jag skall ha här näst (några idéer?) och om en kopp te skulle sitta fint eller ej (dum fråga egentligen). Vi får väl se helt enkelt. Det är väl en sådan dag helt enkelt. En dag då ingenting är riktigt bra, men heller inte sådär äckligt pruttigt så man faktiskt kan sätta fingret på det. 
 
Vad jag ville ha sagt egentligen är att jag har hittat en riktigt bra spellista på spotify som jag tycker hela världen borde lyssna på. "Deep Focus" heter denna skapelse, lite drömmande rymdrock som är väldigt behaglig att somna till, eller plugga till. Vad vet jag. 
 
Kram
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emma :

Deep focus är verkligen så bra, somnar till den ofta.

Svar: Ja verkligen! Lyssnar på den för jämnan 😊 tycker också att den är riktigt go att somna till!!
Klara