Syften och andra måsten

Hallå i stugan. Skolan har dragit igång och plötsligt finns det något som konkurrerar med bloggen. Jag går fotopromenader för att försöka få inspiration till något överhuvudtaget och klurar på syften till kommande gymnasiearbete. Allt börjar falla på plats, samtidigt som jag själv känner mig mer förvirrad än någonsin. Hejsan humörsvängningar. Pluggmotivationen börjar infinna sig i takt med att löven färgas brandgula och sakta men säkert börjar vardagen falla på plats. 
 
Hösten har börjat bra, har bokat en resa till London, gjort ett försök till att boka biljetter till Clara Henry. Håller alla tummar och tår för att hösten ska bli lika bra som den börjat. Ska försöka skramla ihop ett "Veckans favoriter v. 36" också, har lite på gång!! 
 
Kram 
 
                                                                   
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mickis:

Jag hoppas jag är en av veckans favoriter!!

Svar: Vi får väl se 😉 har ju två veckans favoriter som skall skrivas!!! ❤❤
Klara

#2 / / Tomat :

Älskar din idé "veckans favoriter"! Jättekul att läsa

Svar: Åh va roligt att höra!! 😃
Klara