Så kom alltså 2016

Mina mest gillade bilder på insta under 2015, såå många fina minnen och människor! <3 
2015 var på många sätt så jäkla fulländat. Jag reste till Polen, Berlin, London och Stockholm. Roadtrippade till Öland/Kivik. Jag har dansat mer än någonsin på allt från märkliga nattklubbar i London till publikhav i Ulricehamn. Känt mig känslomässigt slutkörd vissa gånger, men har också svävat på rosa moln. Jag har kommit nära människor som jag knappt pratade med för ett år sedan. Allt sånt där som låter så himla klysché men som i själva verket är helt underbart. 
 
Så kom alltså 2016. Utan någon direkt förvarning och plötligt kom livet så skrämmande nära. Jag tar studenten om ett halvår. Jag ska snart ta körkort. Skolan börjar snart. Jag måste söka sommarjobb. Gaah. Så jag sökte sommarjobb. Men nudå? Har levt i ett märkligt mellanting mellan verklighet och en värld där tid och rum inte existerat det senaste veckorna. Haft fötterna på jorden, huvudet bland molnen. Missat inlämningar som varit betygsavgörande, glömt att ansöka om ledighet. Hamnat efter med körkortsteorin, brottats med rastlöshet. Så allt det där med skola och jobb känns så långt borta. Samtidigt som jag är så redo. Så det är väl bara att tuta å köra, helt enkelt. 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt